Nöjd kille

Jag är en sån som är ständigt trött, hela dagarna alla dagar. Men nu har jag inte ens en gnutta energi över efter jobbet, vart är den? Kan vara att förkylningen fortfarande är i kroppen, jag hoppas att det beror på det iallafall. Jag skulle till exempel behöva rensa lite och packa här hemma, men jag orkar inte. Istället sitter jag vid datorn med en kopp kaffe och bara är. Tommy & Abbe kom precis hem från bamsegympan. Så det är en nöjd kille här. Nyfriserade är dom båda två. Tommy snaggade både sig själv och Abbe idag och han hade varit så duktig att han fick en klubba. Nu är det hockeyn som gäller, gud vad vi hoppas att Skellefteå vinner. Abbe får se på första perioden med oss innan läggdags...



Snyggingen våran  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0