Möte, flytt och jobb...

Hade tid för möte i morse klockan 10, på försäkringskassan i stan. Det gick bra tycker jag, fick tala med en riktigt trevlig kvinna. Det sa jag till henne också och hon tackade glatt. Där släppte en liten sten, men det tillkom dock en ny. När mötet var klart ringde jag till mamma och bad henne sätta igång kaffet. Åkte till stugan där mamma & pappa var, fick sallad till lunch och en kaffeslurk. En fin byrå som stått i stugans badrum ska pappa nu börja slipa av för att sedan måla vit. Den ska nämligen hem till oss. Vilken tur man har!

Käken och nacken är så spänd att jag ibland får hålla mig för gråt. Det är lite för mycket i mitt lilla huvud just nu. Jag åkte iallafall direkt till VÅRAT HUS då jag kom till Ramsele, där mina grabbar var. Tyvärr hann jag inte alls göra mycket förrän det var dags att åka på jobbet. Jag får fara dit och hålla på lite ikväll när jag slutat. Det känns iallafall bra att flytten äntligen är igång. Jag kan ju inte lyfta tunga saker heller, så packa och packa upp är min huvuduppgift kan man säga. Packa ner är bara jobbigt men packa upp tycker jag faktiskt är ganska kul. Så jag har ju bara något att se fram emot. Ja, från och med imorgon lär vi nog bo där iallafall. LYCKA!


VÅRAN ABBELITO


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Vad är det för ny sten som tillkommit ??

2012-04-24 @ 15:51:01
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0