Lustigt

Ellos har varit lite lustiga idag. Tommy kom in med posten ikväll. Då var det ett brev till mig från ellos som jag öppnade där det stod typ : "Hej Karin. Tack för din beställning. Vi ber om ursäkt för förseningen. Varorna kommer skickas runt den 25:e April. Du kan logga in på våran sida och lägga till fler varor om du vill". Osv. 

Samtidigt bredvid mig ligger paketet som dom menar i brevet. Så jag förstår inte riktigt, haha. Men det är ju bra att dom garderar sig, ifall att det hade varit försenat och ber om ursäkt istället för att skita i det.

Det var mina nya träningsskor och träningsbyxor som låg i paketet. Byxorna passade perfekt och var otroligt sköna. Även skorna passade, dom var väldigt lätta och finare i verkligheten än på bild. Så jag är nöjd!




Kommentarer
Postat av: Russin

hej gumman.. .)



så kul att du skrev till mig just idag för jag tittade in här förut idag med.. :) hann dock aldrig säga hej, men nu lägger jag till dig på bloglovin igen så ses vi snart igen .:)



kul att du tränar med, du jobba på nå gym va ? jag har ju gått och blitt träningsgalen, haha.. jag som alltid hatat träna.. :) nu skulle jag inte kunna vara utan..



kramkram

2012-04-17 @ 22:21:28
URL: http://russinsdagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0