Läggdags...

Efter jobbet ikväll åkte jag till huset och började fylla skåpen i köket. Underbart med alla skåp tycker jag, efter att vi i 2,5 års tid bara haft två nederskåp och två enkla vägghyllor. Sen samlar man ju såklart på sig mer rat ju mer plats man har, men jag gillar det ändå! Det flöt på, tömde tio kartonger ungefär. Sen for jag hem och tog plats i soffan. Hann se tio minuter av Desperate Housewives och det var riktigt sorgliga minutrar, usch! Såg Big Brother därefter.
Imorgon blir det ännu en lång dag. Abbe ska få åka till dagmamma, vilket han kan behöva. Han har faktiskt varit väldigt duktig dom här två dagarna då vi packat, farit och flängt en massa. Men det kan lätt bli lite långtråkigt för honom och det blir skönt för oss att slippa hålla koll och istället koncentrera oss på det vi ska göra. Jag kan hålla på i huset tills jag börjar jobba klockan två, så jag borde hinna med litegrann.
Nu börjar det bli dags att borsta tänderna och krypa ner bredvid grabbarna. Känner mig helt slut. Godnatt!



toker  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0