Jobba jobba jooobba!

Somnade vid halv tre inatt, och slog upp mina blå vid halv sex i morse. Hör och häpna men jag klev även upp då! Satte igång kaffet direkt, fixade frukost åt Abbe och började sedan packa som en galning medans jag sörplade på det goda morgonkaffet. Tömde hela skafferiet och packade alla smågrejer som fanns kvar. Tommy klev upp några timmar senare och satte igång då han också. Vi var ett sju jäkla teamwork! Skjutsade Abbe till dagmamma halv elva och då började vi flytta alla saker. Kanonväder hade vi också, så vi tog en liten paus där mitt i allt bärande och fejande. Satte oss ute på "terassen" och drack kaffe, solen stekte. Underbart! Vi fick mycket gjort idag, lägenheten är nästan tom nu. Det känns väldigt skönt! Vi ska spendera första natten där inatt, kan nästan inte fatta det än. När jag slutar ikväll åker jag dit direkt och fortsätter fixa en massa. För att sedan mysa ner mig i soffan med sambon. Kanske slå igång en film, äta nåt onyttigt och bara må gott efter våran fullspäckade dag?

Börjar kännas nu att jag inte ätit nånting på 29 timmar och sovit endast 3 timmar inatt...


Haha vi har nog en ganska tokig pojk  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0