Ett väldigt lockigt jag

Jag var ju i Sundsvall i två dagar och umgicks med Camilla & Carro. Vi hade riktigt mysigt, surrade och skrattade massor. Åt gott och shoppade. Men det blev bara handlat på IKEA och RUSTA, saker till hemmet. Inte en enda sak till mig själv, det var väl ganska bra gjort tycker jag? Vi såg på film och tittade på en massa gamla foton. Det blev även lite hårfix och sminkning, jag älskar verkligen att bli ompysslad. Det slutade iallafall väldigt lockigt som ni ser, haha!

Tyvärr började jag bli lite sjuk redan i Lördags. Ont i halsen och kroppen, väldigt rosslig och snorig. Vaknade upp dyngsur i svett på morgnarna. Hade inte så mycket ork, blev helt slut efter ett par timmar på Birsta och jag gatt sova en lur på eftermiddagen. 

Nu idag är jag ännu sämre, fruktansvärt rosslig slemhosta, snorig, ont i huvud & kropp och lite feber. Även lite ont i öronen. Så idag blir jag hemma från jobbet för att vila och kurera mig, hoppas att jag blir bättre snabbt. Mina grabbar också, som inte heller är riktigt krya. Har ju inte tid att vara sjuk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0