Beslutsångest...

...som heter duga! Jag är ju som sagt världens veligaste människa. Nu ska jag tatuera mig imorgon och har fortfarande inte riktigt bestämt vad eller hur jag ska göra. Men jag ska träffa tatueraren efter jobbet. Får prata med honom, kolla lite bilder, tala om ungefär vad jag vill ha och så får han rita upp nånting fint. Han kunde ge mig lite råd. Det blir säkert jättebra, jag är väldigt peppad iallafall, och lite pirrig också. Lär inte bli mycket sömn inatt, haha! Det var ju ändå 6 år sen jag tatuerade mig sist...



Här är den jag har på vaden (gjord 2006)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas du visar bild på resultatet sedan.

2012-04-03 @ 14:45:42
URL: http://victoriagt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0