29:e November...

... vi är utan snö och har plusgrader ute. Själv tycker jag att det är underbart på ett vis, för det känns som att vintern blir kortare. Det enda negativa är att det är så mörkt. Snön får gärna vänta 2 veckor till, men jag vill ju faktiskt ha snö på Jul, för att få den rätta känslan.

Här är allt är som vanligt iallafall. På veckorna jobbar vi medans Abbe är hos dagmamma och leker. Helgerna njuter vi verkligen av, men dom flyger tyvärr fort förbi.

Det var längesen jag bloggade nu, därför jag kände att det var dags för ett litet inlägg. Jag sitter i soffan, har avnjutit några pepparkakor med ädelost och julmust framför Desperate Housewives. Nu ska jag fortsätta leta julklappar på nätet tills min andra hälft kommer hem, då blir det sängen...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0