Kvällsfärgning

Denna dag har varit lugn. Det var en bra dag på jobbet. Hämtade Albin hos dagmamma, som däremot inte ville hem. Handlade lite och så åkte vi hem till pappa Tommy. Sedan har jag varit så trött, la mig på soffan för att vila strax före fem, somnade och sov i cirka två timmar. Det blev alltså otroligt sen middag för mig, men ack så gott - blodbröd, fläsk och vitsås.
Albin somnade efter halv nio, jag fick se slutet av Idol. Pratade ett tag med mamma i telefon. Var ner och hängde tvätten och slängde in en ny i maskin, vilket jag ska göra nu snart igen. Sedan har jag även färgat håret, sitter med efterbehandlingen i som jag ska skölja ur nu. Snart blir det sängen, kommer åter imorgon...



Lite suddig bild, men så söt!


Kommentarer
Postat av: Emma - I väntat på ett januari barn

Blodbröd? Vad i hela friden är det? :)



Allt bra med er annars?

Kram

2010-09-28 @ 11:43:14
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0