IKEA-sugen!

Åh, önskar att jag hade mer pengar! Skulle vilja ha en riktig shoppingdag i Sundsvall och då menar jag mest att få gå lös ordentligt på IKEA. Är så sugen på massa nytt, bland annat att byta ut möblerna i sovrummet. Jag vill ha vitt, vitt, vitt!


Detta vore inte helt fel...


HEMNES sängstomme 2395 :-


HEMNES sängbord 699 :- /st


HEMNES byrå 1995 :-

HEMNES bokhylla 1295 :-



Skulle såklart vilja ha lite annat smått & gott till sovrummet också, nya hyllor och lampor osv. Men den som spar, han har och jag är tyvärr inte så duktig på att spara...



Kommentarer
Postat av: M.

Ja stormtrivas lär han göra!:) Jag har testat att köra Idas scooter å dom är så skön å köra! Men ja, det är ju egentligen inte den största prion just nu, Hedda har ju liksom redan två vagnar - haha.

Men man får se när man införskaffar sig en sån :)

HOppas allt är bra med er!

2010-09-19 @ 09:50:30
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Victoria

En sån sängstomme har vi. Fast vi har den tidigare modellen så den ser inte riktigt ut så. Kul att du bloggar igen. Allt bra med er ?

2010-09-19 @ 15:10:40
URL: http://victoriagt.blogg.se/
Postat av: M.

Haha ja precis, en vagn får vänta liite.

Tack så mycket :)

Jobbigt när dom är sjuka :( Hoppas Albin kryar på sig snart <3



Jodå, med oss äre rätt ok. Emanuel är lite småsnorig och Hedda är på bättringsvägen!

Hon ha ju varit väldigt känslig mot förkylningar så vi har ju åkt in och ut på akuten å varit fram och tillbaka på VC sen februari. Men efter att hon fick åka ambulans för 2 veckor sedan och inte blev bra efter det så vart jag så less och ringde till Barn i Sollefteå. Så nu är det ju iaf konstaterat att hon har infektionsastma. Å nu har vi fått rätt mediciner så det känns bra, hoppas på bättre tider för lilla damen nu!

Men annars är det bra! :)

2010-09-19 @ 22:28:33
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Victoria

Med oss är det bara bra. Blev det någon vagn? Hoppas Albin blir frisk snart

2010-09-20 @ 08:25:44
URL: http://victoriagt.blogg.se/
Postat av: Kajsa Magnusson

Du vet ju att jag gärna köper eran gamla säng ;)

Om du nu skulle ta o köpa dig en ny! <3

2010-09-21 @ 21:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0