Härligt höstväder

Har planterat ganska många blommor idag så jag är alldeles brun om naglarna. Det finns så mycket jag vill ha där på jobbet, lite jobbigt faktiskt. När jag kom hem tog jag hand om all ren tvätt, gick ner o hängde tvätt och stoppade in en ny i maskinen. Snart är berget så gott som borta, men det kommer nog ganska snabbt tillbaka igen. Dagmamman ringde och sa att Albin fick vara kvar ett tag, så jag ska ta vagnen och hämta honom vid fyra. Det blir en liten promenad i det härliga höstvädret, riktigt kanonväder är det.
Tommy kom precis hem från jobbet och har lagt sig för att vila en stund.

Igår gjorde mina killar sig i ordning för lite hockeyträning och for iväg till hallen. Tråkigt nog så var kylaggregatet trasigt där så isen var förstörd. Det skulle antagligen vara ordnat tills på Torsdag, så dom får förhoppningsvis ta en tur då istället. Då får ju momma & moffa se också, för dom kommer hit till oss då. Men Albin blev iallafall inge glad när han var inställd på att få åka, stackarn. Vi får se vad vi hittar på i eftermiddag, måste fundera på vad vi ska äta också...



Mina fina underbara killar  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0