Effektiv Fredag

Trots värk och brist på energi så har jag fått lite gjort idag, för omväxlings skull. Först jobbade jag till 12, åkte hem och tog det lugnt en stund. Lunchade med Kajsa & Mimmi halv två. Sedan åkte jag och tittade på mina grabbar som var i ishallen och åkte skridskor, guud vad Albin var duktig idag och det var bara andra gången. Jag är en riktigt stolt mamma!
Sedan tog jag hand om en massa ren tvätt, plockade, torkade, fixade undan disken, vattnade alla blommor och dammsög hela lägenheten. Dessutom så tog jag och möblerade om i vardagsrummet, bara för att få lite förändring. Albin somnade vid åtta, då njöt jag av ett avsnitt Idol. Efter det blev det en dusch, så nu sitter jag i rocken och ska väl göra mig i ordning. Måste bädda rent i sängen och springa ner med en tvätt också. Sen ska jag nog ta bilen på byn och umgås lite... Återkommer nog imorgon!



En sommarbild på lillhjärtat ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0