7577 stegs kvällspromenad

Ja vi har varit på en liten tur med vagnen ikväll. Jag beställde en ny stegräknade häromdagen som kom i postlådan idag. Då var det såklart dags att premiäranvända den när vi gick iväg, som ni ser på rubriken ovan så blev det en promenad på 7577 steg. Är ganska nöjd ändå med tanke på att jag nästan aldrig går. Ska försöka göra det mer och mer nu. Det jobbiga är ju att jag har så ont i kroppen, ryggen, nacken och lederna. Sedan tillkommer ju värken i fötterna & knäna för att jag är så tung. Men det är väl bara att jobba på och härda ut? Förhoppningsvis så blir det kanske bättre och bättre så småningom. Vi gick iallafall till kyrkogården igen och denna gång tände vi ett gravljus hos Bertil ♥ Kan verkligen inte fatta än att han ligger där!
Abbe trivs verkligen i den nya vagnen. Det börjar bli lite kyligt ute nu på kvällarna, men det är härlig luft. Ikväll när vi gick hem var himlen jättefin, alldeles rosa.
När vi kom hem var det blöjbyte och pyjamas på Albin och en flaska välling såklart. Vi läste en bok och sedan blev det sängen, han somnade efter åtta. Då blev det Idol och några hårdbrödmackor för mig...





Kommentarer
Postat av: Amanda

Duktig du är! Det är svårt att få motivation och komma igång med träning när det ska göra ont hela tiden. Ett tips är vattengymnastik. Det är ju den mest skonsamma träningsformen. Jag fick prova då jag var gravid och hade sånna besvär med foglossning osv. Dom besvären har ju ännu inte släppt så än idag går jag på vattengymnastik då och då. Riktigt skönt, och jobbigt!

2010-09-24 @ 09:51:05
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0