Sötaste Edvin

Idag var jag till Ovanmo för att hälsa på mina favoritgrabbar och Elin såklart. Edvin stackarn är ju lite sjuk, men ändå lika glad & sprallig. Jag var där i över 3 timmar, drack kaffe, snackade skit och myste för fullt. Tore charmar ju en hela tiden med sitt otroligt söta leende. Edvin är inte så dum han heller.

Elin : Edvin, vem tycker du är bäst i världen? Är det mamma?
Edvin : Nää, Karin! Sa han med ett leende och glimten i ögat.

Även om jag vet att det bara var för stunden och att han egentligen tycker att mamma är bäst så blev jag ändå lite nöjd :)



Elin och grabbarna  ♥
(Hoppas det var okej att jag lånade bilden Elin?)


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Det är helt ok att du tog bilden, tycker att den speglar av våra personligheter ganska bra, haha! :)



Artickelnummer på skorna är: 976-2866



Kram!

2010-10-28 @ 08:13:43
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0