Onsdag

Trots att jag inte hade en bra dag igår så fick jag iallafall ändå lite gjort. Plockade en massa, städade badrummet, och dammsög hela lyan. Tog även ett bad med Abbe, vilket var väl behövligt för oss båda. Vattnade alla blommor, renbäddade alla sängar och började tvätta. Så tvättkorgen som förut var alldeles överfull är nu nästan helt ren. Inte nog med det så hann jag hälsa på hos Elin & barnen igår och senare fick vi besök av Helena & hennes barn. Fullt upp vill säga. Skönt att vi hade rester kvar från Måndagens middag som grabbarna fick äta av. Då slapp jag laga något, själv tog jag en shake till middag.

Idag hälsade jag som sagt också på Elin & grabbarna. Sedan hämtade jag Abbe hos dagmamma. Vi handlade lite, sedan åkte vi hem och gjorde mat. Lax, potatisklyftor med en kall sås blev det och gott var det. Efter det har vi mest bara slappat. Även ikväll var det en jobbig läggning av Abbelito och jag som var så otroligt trött. Hoppas han sover gott nu iallafall. Jag har haft en trött och seg dag i övrigt.
Har tittat på Greys Anatomy och nu är det Kungarna av Tylösand. Sedan måste jag springa ner till tvättstugan med sista tvätten och hänga lite.

Imorgon är det också fullt upp. Först blir det jobb. Sedan har jag tid hos tandläkaren klockan 12.45 och efter det en synkontroll klockan 15.
Senare klockan 17.30 ska vi på Bamsegympan, Abbe ska få prova vara med för första gången. Det blir spännande! Jag skulle behöva klämma en liten promenad också, får se hur jag hinner. Har inte promenerat sen förra Torsdagen och det är illa. Det går ju väldigt sakta men säkert, nästan 7 kg minus nu...



Min sötpropp en dag i Augusti  ♥


Kommentarer
Postat av: Annette

Gud vad duktig du är Karin! -7 kg är ju toppen! :) Bara att komma igång med promenaderna nu också, hoppas att det inte var ladies night som förstörde ditt flow!?

Kram!

2010-10-28 @ 09:49:59
URL: http://www.aninette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0