God morgon Söndag!

Varför går helgerna så himla fort? Jag tycker knappt det hinner bli Fredag innan det är Söndag igen. Denna morgon låg vi lite längre här hemma, ända till klockan halv nio. Jag är ändå jättetrött, det är nog något fel på mig. Men jag hade svårt att somna inatt, vet inte vad klockan blev och sen har Albin vaknat en massa. Det verkar iallafall bli finväder idag också, hoppas verkligen det iallafall. Då är det härligare när vi tar vår dagliga tur med vagnen. Nu har Tommy åkt iväg på lite jobb. Jag & Abbe sitter fortfarande i pyjamas och tittar på Musses Klubbhus.

Igår eftermiddag tänkte vi hälsa på i Ovanmo, men Martin (pappan i familjen) var lite sjuk. Då kom Elin och barnen hem till oss istället och det gick såklart lika bra. Abbe & Edvin lekte för fullt, drog fram exakt allting, sötknoppar. Vi vuxna satt och surrade till en eller två muggar kaffe. Väldigt trevligt. När Lill-Tore äntligen behagade att vakna fick jag och Tommy mysa lite go bebis. Det är otroligt vilken kopia han är av Edvin och han är så söt & snäll. Jag tog många söta bilder...




Lill-Tore med Tommy (morbror och gudfar) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0