Nattskräck

Har varit ganska inaktiv här några dagar, vilket beror på att det inte alls funnits tid eller ork. Vi har haft 3 skitjobbiga nätter med Albin och eftermiddagarna har inte heller varit så roliga. Det har mest varit grin och gnäll hela tiden, man blir alldeles tokig emellanåt. Nu sitter jag här helt spänd och håller tummarna för att denna natt ska bli bättre. Fattar inte alls vad allting beror på heller och det gör ju saken lite jobbigare...

Igår var till Kajsa och blev bjudna på födelsedagstårta, sedan kom hon hem till oss och gjorde mig sällskap till Desparate Housewives och Cougar Town.
Har haft massor att göra på jobbet nu några dagar. Började rensa, rengöra och sortera en massa saker igår och fortsatte med det idag. Det blir riktigt bra, eller stor skillnad iallafall, men än är det mycket kvar.
Efter jobbet var det raka spåret till dagmamma för att hämta lillgubben.
Jag har plockat en massa hemma också ikväll och dammsugit & torkat golven, så skönt att få rent & fräscht. Tommy & Abbe var ute en stund för att skotta gården. Sedan fick Abbe ta ett bad och jag plockade undan all disk.
Albin somnade klockan åtta efter att jag hade läst samma bok om och om igen ungefär 10-15 gånger. Sedan var det helt underbart att få ta sig en kopp kaffe och sätta sig i soffan i lugn & ro. Snart ska jag ta en migräntablett och göra mig klar för sängen. Imorgon är en ny dag med jobb och sysslor. Hoppas att det är lite trevligare väder ute så vi kan promenera också...




Kommentarer
Postat av: Mikaela. Mamma till Emanuel & Hedda

Låter precis som Emanuel va förut..

Vet precis hur jobbigt det är =/ Hoppas det går över snart så ni slipper ha de som vi hade!



Kul å ses den lilla stunden igår förresten ^^, Fast, ja var lite halvstressad så, nu vet du varför ja yrade runt som en idiot:P haha.

Kram!

2010-11-10 @ 22:51:58
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Hanna - mamma till ღNeoღ

vilken söt bild med "tomteskägg" ^^

2010-11-17 @ 07:17:26
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0