Idolmys i ensamhet

Äntligen Fredag! Albin ligger och sover och Tommy är på hockeyträning. Så nu sitter den trötta mamman och njuter av lugnet framför Idol. Det blir nog en relativt tidig kväll ikväll, för att vara jag alltså. För som det känns just nu så skulle jag kunna decka här i soffan på stört. Det har varit fullt upp på jobbet även idag, till och med lite stressigt. När jag hade slutat åkte vi iväg till Myrdalen, där Tommy fick kämpa för att ta sig upp då det var 25-30 cm snö hela vägen. Usch så konstigt det var att gå in i huset utan att någon Bertil fanns där hemma. Albin tyckte verkligen inte om det, gnällde & grinade och ville bara att jag skulle bära honom. Han tyckte väl också att det var knepigt såklart. Anledningen att vi åkte dit var för att hämta ett löpband som jag skulle få. Det är ju kanon att jag kan promenera inne om gånger jag inte känner för att gå ut...



Kommentarer
Postat av: Mikaela. Mamma till Emanuel & Hedda

Tack Karin!: ) Jag är så nöjd!

2010-11-19 @ 10:38:37
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Pseudotwins Mamman ♥

Hej! :) allt väl med er?

2010-11-20 @ 13:47:30
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0