Hem & Fritid

Promenerade idag också. Jobbade till klockan 12, sedan var jag tvungen att hämta Abbe för att dagmamman skulle åka bort. Han låg och sov i vagnen när jag kom så det var bara att dra med honom. Vi gick omkring på byn, självklart var vi på nya affären "Hem & Fritid" och den gillar jag verkligen. Köpte ett par fina Bagheera vinterkängor åt Abbe för 399 :- och två par långkalsonger till mig för 69,90. Det fanns hur mycket som helst som jag hade velat ha, men det får vänta tills plånboken tillåter.
Vi gick vidare på Röda Korset för att köpa tjocksockar åt Albin, hittade ett par. Då var ICA nästa anhalt bara för att köpa Sex and the city 2 och det gjorde jag. Äntligen ska jag få se den ikväll, underbart! Fyndade även lite annat småkraffs där innan vi promenerade hemåt. Nu leker Albin för fullt här hemma, driver mig till vansinne emellanåt. Men det är tur att dom är söt, haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0