En trött mamma

Mina ögon svider, huvudet värker och jag är fruktansvärt trött. Men som vanligt är jag tjurig, för den här "egentiden" på kvällen är värt så otroligt mycket för mig. När man är så trött och vet att natten blir jobbig så borde man egentligen lägga sig så fort Albin somnat. Men det är svårt. Det har varit en jobbig vecka. Inatt var det långt ifrån bra men iallafall lite bättre. Jag sov i nästan 4 timmar med några uppehåll under den tiden. Vi klev upp vid 7, Abbe skjutsades till dagmamma och jag for på jobbet där det var näst intill fullt ös hela tiden. Handlade lite innan jag åkte hem. Fixade middag och väntade in mina grabbar som var hos Elin och hälsade på. Efter maten tog Tommy med sig Abbe på bamsegympa, så jag fick en timme för mig själv. Då stökade jag undan middag & disk och förberedde allt inför natten. När grabbarna kom hem var det bara att göra Abbe klar för sängen. Han somnade vid åtta och Tommy strax efter. Nu har faktiskt även jag gått till sängs, fick blogga klart med mobilen. Abbe har redan vaknat två gånger och sover väldigt oroligt. Hoppas för guds skull att denna natt blir bättre. Återkommer imorrn, underbart med Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0