Bästa tv-kvällen

I morse var jag som sagt till vårdcentralen och tog sköldkörtelprov. Det förvånar mig att jag för en gångs skull kom upp när klockan ringde och kom iväg i tid. Jobbade, hämtade Albin och åkte hem. Bjöd hyresvärden på bruna bönor & fläsk eftersom han ändå var här och har gjort i ordning vårat golv.
Sedan trotsade jag & Abbe regnet, klädde på oss, tog vagnen och gick ut på promenad. Det hade varit ganska skönt om det inte blåset så hemskt och så var det duggregn. Var alldeles iskall när vi kom hem.
Då var det dags för kläd-och-blöjombyte och tandborstning. Upptäckte att lilleman har fått sin 20:e tand. När den har kommit upp helt så hoppas jag att det kan bli lugnt ett tag sen. Har ju varit jobbigt ett tag nu.
Jag har precis fått honom att somna. Läste först hans nya bok som jag köpte (med aftonbladet) idag för 19 kronor, Djungelboken. Sedan blev det såklart en massa sång. Nu har jag kajsa här som ska göra mig sällskap framför teven denna kanonkväll, Desperate Housewives och Cougar Town väntar vi på...




Abbe gottar i sig Lördagsgodiset :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0