Det blev 4

Blev så sugen på att göra ett inlägg för en gångs skull, det händer inte ofta nu. Tänkte bara tala om en nyhet.
Snacka om magkänsla - jag kände så väl på mig igår att det var på väg att hända. Kattis hade sån stor kula, det rörde sig vilt där inne, hon flyttade på sig och ändrade ställning hela tiden. Hon var så lugn och sov praktiskt taget hela dagen. Så klockan elva då vårat sällskap åkte hem satte det igång, jag kan ju inte säga att det var roligt men jag är såklart glad att jag var med. Det är hemskt att se sin älskade ha ont och jobbigt och man inte kan göra nånting åt det. Dessutom när man vet hur satans ont det gör! Jag låg på golvet bredvid Kattis, pratade med henne, klappade henne och bara tittade. Det tog ungefär 2 timmar tills första lilla kissemissen var ute, sedan var jag så hemsk att jag la mig i sängen och somnade till slut av ren utmattning vid 2-tiden. När Albin kom in till oss vid 5 i morse så kikade jag ner i kattbädden ochh då låg där 4 små söta. Hon hade alltså fött 3 stycken missar ensam min duktiga lilla tjej. Jag blev så glad att allt var bra med både Kattis och ungarna. Så nu blev jag alltså "mormor" till fyra stycken igen, eller kanske man ska säga "gammelmormor" eftersom jag är "mormor" åt Kattis? Haha! Allt är iallafall bra med allihopa, ungarna käkar för fullt, Kattis är jätteduktig med dom och lika go som vanligt. Det är svårt att få riktigt bra bilder så att dom små syns ordentligt, men jag bjuder iallafall på två. Ungarna är väldigt lika Kattis och hennes syskon när dom föddes - vilket var den 25:e Maj förra året, dom fyller alltså 1 år nästa Tisdag. Här kan ni se Kattis och hennes syskon med deras mamma Kitty ----> LÄNK .



Nu ska jag snart gå till sängs för jag är fruktansvärt trött och har hemsk värk idag. Hoppas att Tommy kommer hem i hyffsad tid och att vi får en bra natt...

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag ville helst ha vändbart styre jag med men jag tror Tilda är less på att sitta och titta på mig hela tiden :) för nu säger hon inte ett ljud när man är ute, i den gamla vagnen ville hon inte alls sitta.



Söta kattungar.



Ja vi syns på söndag.

2010-05-18 @ 07:22:16
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Vilka små sötisar! Kommer att bli tre små "morrisar" ser jag ;)



Vet inte riktigt hur många unika besökare jag har (kan bara se sidvisningar) men jag tror att det ligger runt 200-300 per dag (har mellan 600-800 sidvisningar om dagen)...



Kram



Kramar

2010-05-18 @ 07:47:25
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Pernilla

Åååh vad sööta :)

2010-05-18 @ 15:31:15
URL: http://viciousmamalicious.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0