Plusgrader

Japp, nu har plusgraderna kommit till oss också. Man blev faktiskt ganska chockad igår, när det stod 5 grader på termometern  - härligt! Det har vi ju inte blivit bortskämd med precis. Nu är det bara att vänta och hoppas på att snön försvinner mer och mer. Jag vill ha vår nu! Idag är det riktigt stormigt ute, så det är lite otrevligt. Men man ska inte klaga...

Natten har väl varit okej, klev upp tidigt i morse. Allt var som vanligt och Albin skjutsades till dagmamma. Hemma stökade jag undan lite, plockade ur och i diskmaskinen osv. Sedan fick jag besök av hyresvärden och bjöd honom på kaffe & tårta, vi surrade en bra stund. Tommy klev upp vid 10-tiden...

Tommy for och handlade lite nödvändigheter och hämtade hem våran prins på samma gång, som nu ligger och sover. Han är så otroligt söt & go och duktig som somnar själv. Kommer nog tyvärr måsta vecka upp honom eftersom vi måste åka iväg till stan i god tid. Då ska jag lämna av honom på sjukhuset på morfars jobb, dom ska få umgås medan jag är på möte. Albin lär nog bli överlycklig av att åka truck och mysa med sin morfar.

Det blir nog så att vi sover över hos mamma & pappa inatt. Det av den anledning att Albin har en tendens att somna i bilen och det blir för sent för honom att sova om vi åker hem till Ramsele. Då kan liksom hela dagen/kvällen knasig, han brukar oftast aldrig få sova efter klockan 14. Men det blir ju bara mysigt, får se vad vi hittar på. Jag har iallafall packat det mesta så det är klart, gjort klart allting här hemma och jag har gjort mig i ordning. Tommy ska iväg och jobba om en stund, han har ju eftermiddagsskiftet denna vecka.

Det var väl allt just nu, ha en bra Måndag allesammans!


Mina älsklingar ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh våren är på väg upp till er med, skönt! Hoppas ni får mer plus grader i veckan :)



Kram

2010-03-08 @ 13:29:27
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0