Måndagslistan

Tänkte att jag skulle köra Jennys Måndagslista idag, när jag ändå är på ganska bra humör.

Idag (Måndag) är jag glad för att :

¤ Vi hade en bättre natt här hemma.
¤ Albin har hittills bara varit go & glad idag och han somnade utan problem.
¤ Albin har namnsdag idag och jag har köpt presenter & bullar.
¤ Tommy kommer snart hem från jobbet.
¤ Det är mildare ute och solen skiner.
¤ Det är en ny månad igen - lite närmare våren.
¤ Jag kanske kan köpa mig en platt-tv snart.
¤ Tommy fyller år på Fredag och nära & kära kommer.
¤ Har haft en bra helg, trots migrän och storstryk av Modo.
¤ Jag är ALLTID glad för att jag har världens bästa pojkar och att jag dessutom
har världens bästa föräldrar & syskon mfl - familj helt enkelt.

Jag utmanar alla med blogg och som vill...


Kommentarer
Postat av: jenny

så kul att få läsa din lista o peppas!



kramar

2010-03-01 @ 21:29:01
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0