Lördag

Vi hade Jim & Kajsa här igår kväll. Bjöd på tårta & kaffe och grabbarna drack lite öl. Vi tittade på Lets Dance & Solsidan, surrade och hade allmänt trevligt. Även om jag kände mig som en dönick, var så trött. Albin mådde gott och fick vara uppe lite på övertid, somnade strax före nio tror jag. Strax före elva for sälskapet, även Tommy. Jag gjorde mig i ordning för sängen, läste min bok en stund och somnade nog vid halv ett. Det blev en jobbig natt, så mina ögon blöder nu och huvudet känns tomt... Men har gjort mig i ordning så jag ser någorlunda pigg ut iallafall.

Jag klev upp med Albin i morse, Tommy fick ligga till närmare halv tio nån gång. Det är dammsugat och klart, Tommy fick göra det idag. Nu ligger våran lilla älskling och sover, och vi väntar på besök. Mamma, pappa, Oppe, Malin, Oliver och lilla Oscar kommer om en stund och det ska bli underbart mysigt. Gud vad Abbe ska bli glad att få leka med sin favoritkusin Olli. Det är kanonväder ute så vi går nog ut och leker lite, sen blir det tårta & kaffe såklart och så ska vi äta taccos till middag allihopa. Ska fara iväg och handla allting sedan. Annars blir det nog bara lugnt här hemma, efter att dom åkt hem ikväll. Mys framför teven skulle jag tro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0