Finväder, finbesök & bildbomb

Efter att Albin hade sovit sin lur och fått i sig lite mellis, gick vi ut på gården hela familjen. Det blåste lite otrevligt, men annars var det verkligen kanonväder. Albin mådde gott, han lekte i snön, busade med grannvovven som vi tog med oss ut, han fick åka pulka och skotta snö med pappa. Jag tog en massa bilder!
Sedan kom Jim på besök, då blev det kaffe med dopp och Albin stormtrivdes med honom idag. Han har ju alltid varit förtjust i Jim, men det var extra mycket nu. Han satt i soffan och riktigt myste med honom och det har han inte vågat förut, så söt! Tog en massa bilder även då. Han mådde väldigt gott i soffan mellan pappa och Jim medans dom tittade på datorn. Det var en salig blandning av bilder och youtube-klipp. Bland annat hockey, lastbilar, raggarbilar, Eddie Meduza, Ronny & Ragge och Svullo mm. Haha, killar!?
Resten av dagen har varit ganska lugn och bra. Jag har plockat och flitt på här hemma som vanligt, rengjorde toan & handfatet och har tvättat & hängt två tvättar. Det blev tyvärr ingen dammsuging idag, inte några tårtor heller. Jag har varken hunnit eller orkat. Så det blir mycket imorrn istället...
Nu är jag så fasligt trött, så jag tror att jag tar mitt förnuft till fånga. Pinka, borsta tänderna, tar med mig boken och går till sängs. Godnatt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0