Bilar i sängen

Dagens väder är trist - grått, mulet och blåsigt. Det riktigt viner i fönstren. Men vad kan man begära? Man får ju vara glad att det inte är 30 minus. Men gud vad man längtar till våren och sommaren nu, mer och mer för varje dag.
Natten var väl okej, fram till 2-tiden då Albin vaknade och inte ville somna om. Det är verkligen ofta så numera, men efter några timmar somnade han äntligen om och sov ända till 8. Då var jag faktiskt lite chockad, men det var ju tur. Så vi klev upp med gott humör, klädde på oss och åt frukost. Sedan var det dags för dagmamma. Han kom såklart lite för sent men jag hade ringt och förvarnat om det. Jag har handlat lite, varit ner och hämtat tvätten, vikt in den. Har även bytt sängkläder åt Albin, så nu är det rent, fräscht och fint med "Cars"bilarna i hans lilla säng. Sedan har jag suttit i soffan och tagit det lugnt. Våra bästa år rullar på teven. Nu ska jag göra mig klar för att åka, Albin ska snart hämtas hem för att få sova sin lur.
Ha en bra Onsdag allihopa!


Min fina lilla älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja dom kostar ju en hel del, jag hade ju tur att hitta hennes set på Blocket helt nytt med lapparna kvar. Vi kan inte komma på fredag men tänkte komma på lördag om ni är hemma då ? S är ju ledig till veckan så då tänkte vi åka en sväng igen bara för att ha nåt att göra & sen behöver vi lite småsaker. Vi mår rätt bra, Tilda har lite ont i magen annars är det bra.

2010-03-03 @ 18:33:53
Postat av: Victoria

Vi kommer nog på förmiddagen om det går bra för er ?

2010-03-03 @ 20:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0