Kusinlek

Denna dag startade klockan 6 i morse, som vanligt så slog jag på teven och Disney channel åt Albin. Gjorde sedan i ordning frukost och han åt ganska bra idag. Det blev ett byte av bajsblöja och så bytte vi om, myste lite, tittade på tv och lekte tills det var dags att klä på oss och fara till dagmamma. Hade en jätteduktig pojke som inte sa ett knyst när jag lämnade honom, utan fick puss, kram och vink. Man blir så glad!

När jag kom hem bytte jag om till träningskläder och körde en sväng på crossen, 6 minuter två gånger. Det är så fruktansvärt jobbigt (för mig) att jag inte kan beskriva, haha! Är ju ganska otränad så. Men jag hoppas att det ska gå bättre så småningom...
Sedan tog jag igen mig framför tv och dator, åt lite lunch. Sedan var det dags att hämta en trött liten kille hos dagmamma, både jag och Tommy for tillsammans. Tog in posten - jag fick Svensson dvd:erna idag!

Albin somnade klockan 12 och sov i två timmar, så det var skönt. Jag lyckades slumra till sista halvtimmen också, var så fruktansvärt trött. Men när Albin vaknade så åt vi lite mellis, jag tog en frukt och Albin fick digistivekex och nyponsoppa som han älskar. Sedan åkte vi till Ovanmo för att umgås med våra kära. Albin blev så glad och tyckte att det var jättekul att leka med sin kusin Edvin. Dom pussade t.o.m varann två gånger, sötproppar!

Åkte hem vid fem, då var det inte så kul för bilen började klatra. Fick ringa Tommy och berätta, och höra om jag kunde fortsätta köra. Vet inte alls vad som var fel, men nånting var det. Så jag var lite orolig, men vi kom hem till slut iallafall, fick ligga på 40 hela vägen.
Då var det dags för middag, jag hade förberett min mat - satte in kycklingen i ugnen och slog på riskokaren. Albin fick potatis och kallopps, även det tycker han är gött och han åt bra. Efter det har vi bara busat, lekt, myst och sett lite tv här hemma. Han slog igen sina blå halv åtta, så nu njuter mamman av sin lilla egentid här i soffan. Ser på Robinson och dricker vatten...


Lillhjärtat med sin söta kallufs


Kommentarer
Postat av: unique

han e ju så söt alltså



So far har jag fått 4 timmars sömn. Underbart. Nu ska vi se om hon vill sova lite till. Tror inte det dock =(

2010-01-29 @ 02:23:38
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0