Torsdag

Nu är det snart helg här hemma, för Tommy är ju ledig imorgon, härligt!

Just nu sitter jag i soffan med filten omkring mig. Har gjort de viktigaste sysslorna för idag - plockat, rengjort och bytt sand i kattlådan, ätit lunch och tränat lite på crossen. Tommy handlade lite på ica och hämtade hem Albin, som nu ligger och sover gott. Tommy ligger i den andra soffan och ska väl snart iväg för att jobba, jag ska nog bara ta det lugnt tills lillklimpen vaknar. Sedan blir det nog bus & lek för fullt tills det är läggdags...

Jag vägde mig i morse också och det visade -6 kg. Det går sakta men säkert, lite för sakta enligt mig. Men jag skulle ju kunna kämpa mycket mera om jag bara orkade. Och så kan det ju vara bra att det inte går för snabbt, har jag hört? Känns skönt att det fortsätter åt rätt håll iallafall, neråt!

Måste ju tala om att Albin älskar Erik Grönvalls låt "Higher". Ni ska bara se, antingen om han hör låten på tv/radio eller om man börjar sjunga på den. Då sträcker han upp armarna och sjunger Higher, fast det låter typ som "aaoujjöö". Så jäkla söt!
Idag fick han en present av mig & Tommy, en grävmaskin, en dumper och en vält. Dom gillade han skarpt, får väl hoppas att dom håller. Köpte det på ica för 199 kronor, som hittat!

Jag har även beställt fler filmer idag, har blivit en riktig hejare på att beställa filmer, haha! Jag tog två action-filmer åt oss som verkade väldigt bra, Dr Snuggles-boxen åt Albin och så förbokade jag Michael Jacksons film "This is it". Super!
Nu ska jag lägga mig ner och vila ryggen en stund innan Abbe vaknar...


Kommentarer
Postat av: Modekids

Gillar du barnkläder? Då ska du absolut kika in på vår nystartade blogg om barnmode!

2010-02-11 @ 15:49:38
URL: http://modekids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0