Fredag

Just nu sitter jag och klickar ihop en H&M-beställning, mest pga att Albin behöver mycket kläder. Har fått ihop några plagg faktiskt, även hittat ett par solbrillor och en keps med spiderman på som vi ska ge till Edvin.
Annars har dagen varit som vanligt. Natten var väl okej, Albin sov rätt bra förutom att han vaknade en gång och var vaken över en timme. Men jag var såklart trött som tusan. 

Vi är fortfarande förkylda också, men inte döende för det. Jag har varit på apoteket idag och handlat nässpray och flytande ipren åt mitt lilla hjärta iallafall. 
Albin har varit hos dagmamma och när vi kom hem så fick han lägga sig direkt, så nu sover han gott. Tommy kom hem för en stund sedan, minns inte när han kom hem så här bra tid sist. Han har slumrat in på soffan.

När grabbarna vaknar ska jag och Tommy äta lunch och Albin får mellis. Sedan packar vi och åker till mamma & pappa, det ska bli så kul! Ikväll ska jag och Tommy ut och äta på kinarestaurangen, på tu man hand! Inte ofta det sker, kanske knappt har hänt? Det ska bli härligt, men framför allt väldigt gott. Har presentkort där som vi fick av min mormor i julklapp, så det blir ju dessutom gratis. Sedan ska vi hinna hem till Lets Dance och klockan 21 ikväll är det hockey, då ska vi heja på Sverige. Det blir Fredagsmys för hela slanten.
 


Lillälsklingen räcker ut tungan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0