Ännu en...

... julklapp till mig själv! Något som jag velat ha länge och som är bra att ha.





Trådlös allt-i-ett-skrivare

* Trådlösa utskrifter
* 33 sid/min
* Fotoutskrifter
* Minneskortläsare och USB-anslutning
* 3 års garanti 
* Skannar
* Kopierar

Upptäck mångsidigheten hos det trådlösa Lexmark Impact, perfekt för den upptagna. Skriv ut, kopiera och skanna från det ställe som passar dig bäst med trådlöst 802.11b/g. Dessutom gör Wi-Fi Protected Setup anslutningen enklare och säkrare. Slutför brådskande utskrifter med hastigheter på upp till 33 sid/min! Skriv ut 4X6" foton så snabbt som på 24 sekunder via minneskort, PictBridge eller USB-enhet. Utnyttja Vizix patenterade bläckteknologi med individuella bläckpatroner som ger ett professionellt resultat med jämn kvalitet, och du behöver bara byta ut en färg åt gången! Trygghet med 3 års garanti med livstids telefonsupport och online-chatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0