Vitare tänder!

Nu har jag gjort slag i saken och beställt blekning till tänderna - något jag funderat på till och från ganska länge. Jag har inte så starka missfärgningar, men det är ändå så pass att jag stör mig på det. Det är ju inte så konstigt heller med tanke på hur jag snusar och allt kaffe (mm) jag dricker. Jag vill helt enkelt ha vitare och att det ska se fräscht ut. Enligt alla kommentarer om denna produkt så är den kanon, fungerar snabbt och effektivt. Så det ska bli intressant att se hur resultatet blir, jag är väldigt förväntansfull. Produkten räcker i 60 dagar, om man nu vill köra så länge. Priset är 495 kronor (+ endast 29 kronors frakt). Ni kan ju tänka er vad det skulle kosta hos tandläkaren? Leveranstiden är 1-5 arbetsdagar, får hoppas att det kommer i början av nästa vecka. Kul! Jag kommer självklart tala om hur det går och kanske visa det eventuella resultatet på bild.

DentaWorks WhiteNow! XL 22% Tandblekning

Tandblekningssystemet innehåller:
• 60 tandblekningsbehandlingar
• 3 stycken DentaWorks Soft tandskenor (1 extra tandskena)
• Behållare med 20ml DentaWorks 22% Karbamid Peroxid Gel
• Praktisk safirblå förvaringsbox för tandskenorna
• Tandnyanskarta för att enkelt se resultatet av tandblekningen
• Komplett bruksanvisning på svenska med enkla instruktioner
• Support via telefon och email


Kommentarer
Postat av: Carolina

Tänkte bara tipsa om tävlingar jag har inne hos mig, man kan vinna ett presentkort på 250 kr hos MyHeart.se och supersmarta produkter från LiKolo - är du inte redan med så kika gärna in och delta! :-) Kram Carolina

2010-04-29 @ 09:40:54
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Amanda

Spännande! Du får skriva om du blev nöjd och så sen. ;)

Före och efter bild kanske?

Kram

2010-04-29 @ 10:53:56
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Emma

Berätta resultatet, min sambo funderar med på att göra det men tror ej på det... så negativ han är :)



Hur är det annars med er alla?

Kram

2010-05-04 @ 12:36:39
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0