Torsdag - Cykeltur

Min stora älskling for ju till Härnösand igår och köpte en cykel (begagnad). Fyndade även en cykelstol åt Abbe på OK här i Ramsele. Idag invigdes dessa med råge. Vi har ingen cykelhjälm åt Albin än, så vi fick ta hans hockeyhjälm. Först cyklade dom till Ovanmo, till Elin med familj. Där hade kusinerna tydligen lekt järnet, Albin var alldeles svettig när dom kom hem för att äta middag. Jag hade även fått lite gjort här hemma - dammsugat igen, fått undan disk, plockat, torkat och förberett allt för kvällen. Efter maten tog dom även en cykelrunda på byn, så det blev nog en mil idag iallafall och det var lyckliga pojkar minsann! Albin somnade gott vid klockan åtta ikväll. Nu njuter jag i min ensamhet framför teven och Tommy är hos Jim...


Påklädd, redo och förväntansfull...

Mina fina älsklingar ♥

Albin tyckte verkligen om det - även om det inte syns här :)


Kommentarer
Postat av: MammaIda

Vi kör också på hockeyhjälmen ÄN så länge :)

Den är ju minst lika bra och det är ju huvudsaken :)

2010-04-19 @ 07:45:05
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0