Glad påsk!

Dagen har väl varit rätt okej ändå, har liksom rullat på. Hämtade Albin hos dagmamma, han kom hem och sov. Tommy kom hem vid tre och då fick han lägga sig och sova en stund. Jag & Abbe lekte och myste inne på hans rum. Han surrar mer och mer nu - mamma, pappa, titta, tutte, kaka, tanka, där, hej och några fler ord - är ord som ofta kommer ur hans mun just nu.  

När Tommy vaknade så fick han ta över en liten stund, jag är så otroligt trött. Grabbarna for iväg till Brorssons en sväng och när dom kom tillbaka for jag och handlade på ica. Plockade ihop lite till Albins påskägg, vilket inte blev något lyx men han blir nog nöjd ändå min lille gosse - lite lösgodis, en tandborste, en tandkräm och en hårborste. Köpte även lite gott till oss och det sista vi behövde till helgen eftersom vi åker imorgon. Gud vad jag längtar, känner att det kommer bli en rolig, mysig och härlig helg. Jag behöver verkligen det nu, jag behöver min familj!

Sedan fick Albin i sig mycket välling ikväll, 300 ml. Nu sover han gott och jag hoppas för gudarna att det blir en bra natt. Har varit vaken sen 5 i morse och sov väl 4,5 timme under natten, men då är ju det ganska mycket för att vara jag!?

Tommy har åkt iväg på byn och ska umgås med några polare och dricka lite öl. Så jag sitter här helt allena i vardagsrummet och skulle väldigt gärna vilja ha en bra film att titta på. Men dom jag vill se har jag utlånade och så har vi en skräckis som vi inte har sett än, men den vågar jag inte titta på ensam. Får väl lägga mig och läsa min älskade bok istället och fundera på allt & ingenting... Ha en underbar helg hörrni!



Kommentarer
Postat av: Emma

Viktigt ord "tutte" :p



Glad påsk på er sötisar i Norrland :)



Kramar

2010-04-02 @ 11:43:56
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Malin Norström

Tack :) Ska försöka hitta mig en vit bikini o sen gå o kolla på reklamkompaniet om dom kan trycka upp den åt mig :)

2010-04-06 @ 13:09:30
URL: http://malinnorstrom.blogg.se/
Postat av: sophie

svar: tackar :)

2010-04-07 @ 09:58:38
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja nu är allt bra, åkte på kräksjukan igår. Usch!

Hur är det med er då?

Kram

2010-04-07 @ 12:07:00
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0