April April...

din dumma sill! Nu är det Torsdag den första April, den dag då det är tillåtet att luras. Sitter nämligen och tittar på Vakna med voice - förra året handlade det om att Jakob skulle sluta. Nu tror jag att årets skämt är att den så kallade Jingelmannen ska få vara med i en Lady Gaga-video. Det låter lite överdrivet och oplanerat för att vara sant tycker jag?

Här hemma har vi regn-och-rusk-väder och någon plusgrad, kanske att snön försvinner snart.
Igår kväll beställde jag två fina döskalle t-shirts och ett par leggings från Gina Tricot. Det jag verkligen skulle behöva nu är ett par jeans, får se om det går att ordna snart...

Albin sov bra inatt, gud så skönt! Men han vaknade 5 i morse så han lär nog bli väldigt trött. Jag tror och hoppas att detta blir en bra dag - för igår var det inget vidare, en jäkla värk, lite migrän och lite irritationer. Tommy får ju iallafall helg i eftermiddag, så det är ju kanon! Längtar tills imorgon, för vi åker nog redan då till mamma & pappa.

Nu ska jag snart göra mig en kaffekopp och kika vidare på nätet... Glad påsk på er!



Mot blåkulla!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha...jag hoppas verkligen ingen försöker lura mig idag. jag går på det VARJE gång. Dum som jag är. :P



Det största aprilskämtet här hemma är iaf M. det är ju hans dag idag. ^^



Hoppas ni får en riktigt fin skärtorsdag!

2010-04-01 @ 10:25:47
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: ia

Fotografen vägrar att ta kort av mig

naken i ett påskägg med fjädrar i röven,

gult nagellack & röda kinder.

Så det blir inget påskkort från mig i år heller.

Men jag önskar dig en Glad Påsk i allafall!

2010-04-01 @ 10:36:05
URL: http://irin.blogg.se/
Postat av: MammaIda

ja hon är mycket bättre, dock tycker hon inte alls om att ta sprayen längre så det blir kämpiga minuter då den behövs tas!

Ja, magen är STOR som tusan nu - 11 dagar kvar :D

Glad påsk!



Kram!

2010-04-01 @ 13:58:17
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Hihi, är det du eller Abbe som vill ha dom? ;)



Jag köpte dom från homeenter...kolla om dom finns kvar för det var på Outlet o kan nog vara utsålt...



Kramar

2010-04-01 @ 15:47:52
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Nej, det kommer inte att bli några problem att ha henne inne...hon är ju en katt som man måste slänga ut om man tycker att det är fint väder o att hon ska vara ute ;)

2010-04-01 @ 17:33:26
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Hihi, men det är tacksamt när dom är liten...för då blir dom glad över det dom får ;)

O Edvin äter bara chokladogdis...allt annat är BLÄÄ o ÄCKLIGT. Ikväll fick han ett påskägg av Linda o jag fick godisarna medan han åt kexen o vindruvorna ;)



Är det imorgon man ger påskägget? Fick för mig att det var på lördag?

2010-04-01 @ 21:33:43
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0