Vilket väder!

Det stormar kraftigt här ute, så hårt att det viner i fönstren och träden står på sned. Hoppas det lättar lite så småningom, ifall att jag och Albin ska gå ut nånting. Just nu ligger lilla prinsen på ärten och sover, han var så otroligt trött denna morgon, direkt vi klev upp var han trött och grinig. Det är ju inte så konstigt med tanke på att natten var ganska jobbig och han vaknade före 6 i morse då vi klev upp. Då kan jag lova att det var en till som var dödstrött och på dåligt humör, kan ni gissa vem?

Nu sitter jag här framför teven - "Våra bästa år". Tommy ligger i soffan bredvid och vilar sig lite, då han ska iväg på jobbet om ett tag. Vi är så sega att vi inte orkar göra något speciellt. Men jag känner verkligen att jag skulle vilja umgås med någon nu, skulle nog Albin också vilja. Det har ju blivit extra lite av det nu när vi varit förkylda. Synd att Albin fortfarande inte är frisk! Hoppas att det går över helt snart...

Jag tror iallafall att jag har bestämt mig för vilken fondtapet jag vill ha i vårt vardagsrum. Så sedan får vi åka bort till Färghandeln och höra om dom finns hemma eller om dom måste beställas. Jag hoppas verkligen att dom finns hemma, så att vi antagligen får den tapetserad på Tisdag. Den är jättefin!
Nu vaknade plutten också, efter en timmes lur. Så nu blir det bus och mys!





Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jodå, trivs väl okej... men vill ha VILLA..!! Börjar bli trångt i vår 5:a med snart 3 ungar, hund och 2vuxna.. :-o

2009-09-09 @ 13:36:05
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Anonym

Ja, helt gudomligt skön vecka i Göteborg! :)



ja, det går superbra för henne på dagis, äter - sover och busar järnet!

Är så roligt att hämta hem henne då fröknarna är s nöjda med henne :)

2009-09-09 @ 19:24:21
Postat av: Cissi

Jasså?stackars lien. Jag förstår dig helt och hållet. Jag är så trött så jag skulle kunna börja gråta. Mina krafter börjar riktigt ta slut.Och det känns så hemskt när man har två barn att ta hand om. Man vill ju ha krafter ,inte känna sig trött eller deprimerad.Man vill ju kunna orka vara med & vara lia glad. Jag förstår bara inte hur folk orkar ha 4 barn och uppåt. Vart har dem krafterna?.Idag har vi varit på stan med en väninna& hennes son William,han är 3veckor äldre än mina pojks.Sedan har jag varit på jobbet och sagt hej,sedan blev det hemgång. Och nu sover pojkarna, är såå slut i kroppen när man får känna efter en extra gång.Kram

2009-09-09 @ 20:24:24
URL: http://familjenengstrombergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0