Taklampa

Jag håller ju på att leta efter en taklampa till vårt sovrum. Jag har ju länge velat ha en speciell från Jotex. Men igår när jag skulle beställa så skulle inte den komma förrän i November nån gång, så då struntade jag i den och fortsatte istället sökandet. Det finns en i ellos som är ganska fin också, eller det finns ju såklart många men jag är inte beredd att betala så himla dyra slantar. Jag gillar ju vitt, grått och svart, tycker att det är dom bästa fägerna som man kan kombinera med det mesta. Nu känner jag för att ha en ljus, till vårat ljusa härliga rum. Denna är enkel, vit och kostar bara 349 kronor, ganska lagomt tycker jag. Jag har ju flera erbjudanden där också, så det blir ännu billigare. Vi får se vad vi bestämmer oss för, men detta är iallafall ett förslag...



Kommentarer
Postat av: M.

Tack så mycket ^^,



Ja personliga tavlor är så mycket finare!

Än så länge har jag faktiskt bara 3 personliga på väggen, å de är ju dom i vardagsrummet ifrån då Emanuel vart fotograferad när han var 6-7 månader:)

Men fler ska det bli :)



Snygg lampa! Jag gillar också svart, vitt och grått. Tycker det blir så stilrent och snyggt när man kombinerar dom färgerna :)



Lät som en lugn och skön helg! :) Jadu, vi gör inte så mycket i helgen. Benny är i Ramsele idag och bygger på hundgården/hundkojan. Så vi ska nog bara ta det lugnt. Det är ju så tråkigt väder så man kan ju inte göra så mycket! Städa måste jag iallafall göra för jag tror det skulle komma en imorgon och titta på huset åt dom som ska köpa det. Benny åker väl imorgon också så jag ska försöka umgås lite med han också - men det är ju så LÄTT när karln har en tendens att fara å flyga rätt mkt:P

2009-09-12 @ 12:58:28
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Em

Jag röstar för den. Jag har en likadan och den är fin. Ger bra ljus också :) kram

2009-09-12 @ 17:34:00
URL: http://bienvenido.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja det är ju sant :) Den kan bli snygg i rätt hem! Här hade den inte passat, medans den i nästa hem kanske hade :) Du får lägga ut bilder sen på hur det ser ut i det nya boet :D

Kram

2009-09-12 @ 21:02:38
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0