Söndag

Idag har vi inte gjort något speciellt alls, bara umgåtts hela familjen. Det är så det ska vara på helgerna! Även idag har Albin ätit ganska knasigt och bara sovit en lur, som dom andra dagarna. Hans haltande är inte riktigt lika rejält nu som det har varit, men det är fortfarande väldigt svagt. Han vinglar och ramlar lätt. Egentligen vore det ju lika bra att åka ner till sjukan imorgon och kolla. Men man vill inte verka fjaskig och bli dumförklarad heller, men det återstår att se hur det är som imorgon.

Vi har hållit på lite mera i gamla lägenheten, hämtat lite mera saker. Herregud, det känns som att det aldrig tar slut! Det kommer vara så otroligt skönt när det är helt tomt där borta och man har städat klar. Även när man fått ordentlig ordning här hemma. Jag har iallafall sorterat, vikt och lagt in mina och Tommys kläder i garderober idag också. Härligt att ha lite ordning där iallafall, tro hur länge det kommer att vara så?

Vi åt pizza till middag idag, lika gött som vanligt och framför allt skönt att slippa laga nånting.
Albin har varit väldigt grinig ikväll, han har varit väldigt trött trots att han sov en riktigt bra lur på eftermiddagen. Vi låg och sussade gott alla tre i våran säng, så mysigt! Han fick flaskan och somnade gott halv åtta, och än har han inte vaknat. Får se hur natten fortsätter. Det blir nog snart sängen för det unga, men ack så trötta paret också.

I veckan jobbar Tommy eftermiddagsskiftet, så imorgon åker han iväg. Trist! Får se vad jag och Albin hittar på, om vi inte åker till sjukhuset så kommer vi nog umgås med våran favorit-Kajsa...

Kommentarer
Postat av: M.

Ah jo men så är det ju också såklart. Man ser det ju på¨så olika sätt dedär.

Fast kanske, +5-10kg skulle ja bli skitglad av :) Men ja ska kämpa:P Har ätit gröt till frukost skiiit länge nu:P haha.

2009-09-20 @ 22:36:45
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Visst är det intressant, man tycker man inte har så mycket grejor, men när man ska flytta så tycks det aldrig ta slut.. Då helt plötsligt kommer man på att de är rätt mycket man har ändå :)

KRAM

2009-09-21 @ 12:31:10
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Blev pizza här oxå igår.. eller lasagne till mig! Färdigmat iaf ;-) Så uppskattat ibland!!! :-o

2009-09-21 @ 13:08:38
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Anonym

JA, vi måste absolut ha en kväll tillsammans.. var så länge sedan! Jag kommer ihåg sist då vi var hos jessi och skratta så fruktansvärt åt hur hon åt kebaben :P HAHA!

Filmkväll med lite vin m.m låter toppen för mig! Det är min typ utav kvällar :) KRAM!

2009-09-21 @ 19:14:40
Postat av: Annette

JA, vi måste absolut ha en kväll tillsammans.. var så länge sedan! Jag kommer ihåg sist då vi var hos jessi och skratta så fruktansvärt åt hur hon åt kebaben :P HAHA!

Filmkväll med lite vin m.m låter toppen för mig! Det är min typ utav kvällar :) KRAM!

2009-09-21 @ 19:15:24
URL: http://www.aninette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0