Nummer 9

Jag har inte skrivit nånting på hela dagen och jag vet att jag skrev igår att jag skulle berätta om kattjakten bland annat, men det får nog bli imorgon förhoppningsvis. Just nu känner jag mig så trött och har lite ont i huvudet efter att ha druckit ett glas rött. Det har varit en lugn och skön kväll framför teven med älsklingen. Nu går jag till sängs och hoppas på en bra natt...

Kom på att jag glömde berätta en nyhet igår, Albins 9:e tand har (äntligen!) kommit upp nu. Gud så skönt! Men det är nog någon till på väg också skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

grattis till 9 an.. :) alltid lika skönt när en tand kommit upp...:)



kramisar

2009-09-20 @ 08:27:27
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Annette

Jaha, nej jag visste faktiskt inte att du pratat med Tina om det redan.. Lite dålig kommunikations oss emellan. Men det var himla synd att det inte gick att ordna, det hade varit riktigt trevligt. Men vi får hitta på något annat, en tjejkväll hemma hos dig kanske ;) KRAM



Grattis till Albin och hans 9:onde tand :)

2009-09-20 @ 18:06:03
URL: http://www.aninette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0