Jag gillar skor!

Som dom flesta andra tjejer... Jag har ett överflöd av dom också. Jag är ju en sån som har svårt att slänga saker, vad det än är, framför allt skor och kläder. I Tisdags kände jag mig lite stolt över mig själv. Då åkte jag en sväng till gamla lägenheten, där det fortfarande finns några saker kvar och fullt med saker i förrådet. Jag började kolla igenom mina skor och rensade bort 13 par som jag ska slänga!

Sen så gillar jag skopunkten, dom har många fina skor till bra pris och bra erbjudanden. Antingen tar man två par och betalar halva priset på det ena eller så tar man tre par och får det billigaste paret gratis. Kanon tycker jag! Satt just och tittade och hittade mycket fint...


Kommentarer
Postat av: "Mommi"

Hej gumman!

Haltar lillgubben idag oxå??

Puss o Kram/ "mammi"

2009-09-18 @ 21:39:04
URL: http://www.barkasen.com
Postat av: M.

Ja det blir ju lite som att starta om på nytt:)

Ska försöka övertala Benny om att kanske tapetsera om i sovrummet innan vi flyttar in. Vi har ju redan tapeter å färg :P som vi köpte nov-08 till sovrummet här! haha!

Självklart får ni hälsa på ^^,



Men va hemskt =/ Får hoppas ni får något bättre svar på måndag! Sådär kan han ju inte ha det =/

2009-09-18 @ 22:13:27
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0