Idol förgyller kvällarna

Nu sitter jag såklart bänkad framför Idol och det är killarna som uppträder. Och Rabih - vilken gud, jag är nog lite kär! Söt som fasen med underbara ögon och har en otrolig röst. Han sjunger så rent och fint. Måste nog skicka iväg en röst åt honom ikväll.
Tommy har just gått och lagt sig. Kattis ligger i en väldigt rolig ställning och sover här bredvid. Min lilla prins Albin somnade gott strax före åtta, han som bara sovit 5-10 minuter på hela dagen stackarn och har varit uppe sen halv sju.
Nu ska jag fortsätta titta på teven. För inte nog med Idol så är det nu även första avsnittet av Grey´s Anatomys senaste säsong, lovely!

RABIH ♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Har bara sett ett avsnitt den här gången av Idol.. börjat bli smått less på programmet... :-o Förra året såg jag inget avsnitt, gick bara på finalen¨på Globen ;-) hehe..

2009-10-01 @ 11:05:09
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Annette

Neeej! Jag kom på när jag läste ditt inlägg att jag missade Grey's i går :( Skit också! Jag som hade längtat så länge efter det.



Rabih var inte lika bra som Rasmus.. synd att han inte gick vidare av folket :(

2009-10-01 @ 13:37:21
URL: http://www.aninette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0