Fredag och helg

Vilket känns helt underbart! Tommy har ju jobbat eftermiddag i veckan och är då ledig idag, det är det enda positiva med eftermiddagsskiftet.
Den här dagen började klockan 7 för mig och Albin. Vi klev upp, slog på "Vakna med voice" som vanligt och gjorde sedan frukost. Dagen har rullat på precis som alla andra. Albin sov iallafall en bra lur idag, det blev 1,5 timme, till skillnad från igår då det inte alls var något vidare. Rörmokaren har varit till oss och bytt våran duschblandare, äntligen! Duschen har ju inte fungerat, igår fick jag stå och tvätta håret i handfatet, vilket inte alls var någon hit...

Just nu är mina grabbar borta en stund, och jag kan ju erkänna att det är så underbart att få vara själv en stund. Bara sitta i lugnet och njuta. Kameran är återfunnen också, gud så skönt! Den låg ju i Tommys väska, enda stället jag inte hade hunnit kolla. Så nu ska jag bjuda på någon nyare bild tänkte jag.

Igår umgicks jag och Albin med våran älskade Kajsa, hon var ledig. Vi surrade, busade och hade trevligt som vanligt. Jag började plocka med lite av mina grejer, har ju så jäkla mycket saker och jag är en sån som har svårt att slänga något, för man kan ju få användning för det(?) Men jag har en liten väska full med hårgrejer och annat trams, däribland fanns en massa hårband, vissa gamla och stygga! Albin fick testa nästan allihop på samma gång, det tyckte han var kul. Han var så otroligt söt också, gud så jag och Kajsa skrattade. Jag var tvungen att hämta kameran! Så det var det jag tänkte bjuda på nu, resultatet...
Sen ska jag plocka lite här hemma, sånt tar ju aldrig slut hur mycket man än håller på. Ha en trevlig helg!

Visst var han väl ganska roligt söt? :)



Kommentarer
Postat av: Annette

Hahaha! Ni verkar ha haft en rätt rolig och trevlig dag. Bilderna på Albin var super söta.. se till att aldrig visa honom dom bilderna, annars kanske han startar upp det hela när han blivit lite äldre och tar då alla dina hårprylar :P Kram

2009-09-11 @ 14:25:30
URL: http://www.aninette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0