Beställning

Det gillar vi! Och gud vad jag gillar Jotex! Jag har just skickat iväg en beställning med lite saker till vårat nya hem, vissa saker bara för att få något nytt och någon grej för att det fattades, som till exempel taklampan (takkronan) som vi tänkt ha i vardagsrumet. Synd var det bara att just den kommer om cirka en månad, men den som väntar på något gott... Resten av sakerna fanns iallafall.


Gardiner, antingen till köket eller vårat sovrum
198 :-

Takkronan till vardagsrummet

799 :-

Passande kandelaber till vardagsrummet

199 :-

Ett nytt duschdraperi behövdes

199 :-

Nya fräscha handdukar

49,90 :-

Allt detta för cirka 1100 kronor. Takkronan går egentligen på 799 men jag hade en kod så jag fick halva priset på den, kan ju inte bli bättre?


Kommentarer
Postat av: Emma

Jösses vad det ska shoppas... Vill med shoppa! Fast såna där kronlampa eller vad det heter är såå inte min smak, fast M vill gärna ha en haha

KRAM

2009-09-12 @ 19:53:07
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0