Tisdag

Tänkte att jag måste skriva några rader eftersom det var 3 dagar sen sist. Har ju knappt någon tid vid datorn så det blir att bloggen lider, och jag med. Men jag hoppas att jag har några trogna läsare även om jag inte skriver så ofta nu?
I morse så låg vi och drog oss till strax efter halv nio, då klev jag och Albin upp medan pappa fick ligga kvar ett tag till. Vi gjorde i ordning mysfrukost med yougurt, ägg, mackor med ost och dryck. Albin var nöjd och glad! Vi lekte, myste med katterna och med varandra som vanligt.

Lite senare på förmiddagen fick han åka med Tommy en sväng, dom for och handlade. Jag var tvungen att sitta vid datorn en sväng för att fixa en e-legitimation på denna bärbara. Innan har jag bara haft det på den förra datorn och den använder vi ju inte nu... Det var lätt och snabbt gjort och sedan begärde jag föräldrapenning för November. Det ska bli underbart med lite pengar då man levt mycket på Tommy nu senaste månaderna. Dessutom så ska vi ju till Sundsvall igen då, antagligen i slutet av November, och då blir det julklappshandling. Kanske även lite shopping till oss själva och såklart lite saker från IKEA som måste inhandlas.

Just nu sitter jag och äter "lunch" bestående av en hällakaka och ett glas cola. Har även svalt ner två silica-tabletter. Har haft dom hemma ganska länge men det har blivit bortglömt. Men nu ska jag se till att komma ihåg, två tabletter två gånger om dagen. Dom ska vara bra för håret, huden och naglarna, vi får väl se om dom gör någon skillnad. Tommy åkte just iväg till jobbet, alltid lika trist med eftermiddagsskift! Men det är ju härligt att han är ledig på Fredag. Albin fick flaskan och somnade just innan Tommy for. Så här njuter mamsen för fullt av lugnet! Jag måste tvätta håret, plocka lite här hemma och fundera lite över saker och ting. För sedan ska vi hälsa på Micca och hennes två gullpluttar. Det blir trevligt, och jag hoppas att Albin kommer vara nöjd och glad också...


Albin i sommarstugan den 19:e Augusti ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jisses vilken fin bild :) Vart har ni stugan? Jag är en trogen läsare trots färre inlägg! Var med och tävla om en fotölj till Albin på min blogg :) Hoppas allt är bra. /E

2009-10-20 @ 13:10:00
URL: http://bienvenido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0