Tack!

Anledningen till att jag inte har bloggat har varit att jag inte haft tid eller ork, som det ofta kan vara. Det beror inte på den anonyma typen, skulle aldrig sluta blogga pga något sådant även om jag blir fruktansvärt irriterad.
Jag vill mest bara säga tack till alla er som bryr er och förstår mig. Goa människor! Jag ska försöka svara på era kommentarer så fort jag kan, kanske imorgon om det finns tid. Men då ska jag iväg och städa klart borta i våran förra lya, medans Albin får umgås med världens bästa mormor...

Just nu sitter jag med datorn i sängen, Albin ligger bredvid och är söt som få. Tommy ligger såklart också bredvid och blir less på mitt knappande. Min älskade mamma och pappa är hos oss, dom kom hit idag. Vi åt pizza till middag, ovanligt va? Sedan har vi bara myst och pappa har hållit på med väggen. Han har slipat på spackelfläckarna han gjorde sist och han har målat och målat och målat. Imorgon kommer min efterlängtade fondvägg upp, det ska verkligen bli roligt! Det är synd bara att vi inte har något batteri i kameran och att mamma & pappa inte tog med sig deras. För nu blir det ju inga för-och-efterbilder tyvärr.

Nu har jag iallafall uppdaterat med några rader och sagt det jag ville säga. För övrigt så har vintern börjat komma sakta men säkert här i Ramsele, med snö på backen...
Nu ska jag försöka soa bredvid mina två prinsar här, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Man kan ju sällan låta bli att ta illa upp vid sånna påhopp. Riktigt irriterande att dom i regel är anonyma med så man inte kan försvara sig.



Hoppas ni får en fin tosdag!

Kramar

2009-10-08 @ 09:35:02
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh pizza.. Vad alla ska äta de... Vi äter inte sånt just nu då M håller på att gå ner, han är snart vid sitt mål, min duktiga man :)

Kram

2009-10-08 @ 12:01:07
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0