Sovande prinsar

Den här dagen är också snart förbi, och vad har man gjort? Jo dagen började tidigt, eller med tanke på att jag somnade efter 1 inatt och vaknat flera gånger så var 6 lite tidigt. Försökte få Albin att somna om, men gav upp klockan 8. Jag var så trött att huvudet värkte, jag sa till mamma att om jag hade haft en pistol så hade jag skjutit mig själv. Även Albin var skittrött, han gapade, vinglade, myste, gnuggade ögonen och allt sånt där. Det fortsatte som vanligt, vi lekte, myste, åt frulle och tittade på tv. Men lite speciellt var det denna morgon, för att min brors barndomskompis Olle skrapade triss på Nyhetsmorgon i morse. Och vann 500.000 kronor! Så jäkla roligt, är så glad för hans skull. Stilig och glad var han på teven också.

Annars idag så sov Albin en lång lång lur. Egentligen hade jag tänkt att han skulle sova två gånger idag eftersom han var så trött redan när vi klev upp. Men det gick inte eftersom han vaknade vid två, skönt var det iallafall.
Sedan har jag städat golven i gammlägenheten, dammsugat golv, element och lister och sedan skurat. Svettades som en galning och ryggen värkte! Men nu är det iallafall gjort, skönt! Måste nog dit imorgon också, för att ta ordentligt nere i tvättstugan. Golvet var värre än jag trodde där och hade inte tid med det ikväll.

Åkte hem, tog med oss Kajsa. Lekte lite med lilleman, gjorde alla kvällsbestyr och nattade honom. Sedan blev det teven för hela slanten. Klockan 21 var det de Desperata hemmafruarna och till det lite gott att mumsa på. Ingen kväll att klaga på. Sedan skjutsade jag hem Kajsa, åkte hem, borstade tänderna och satte mig i sängen med datorn. Och här sitter jag fortfarande, bredvid mina två underbara sovande prinsar. Snart måste jag också försöka sova, framför allt om det blir samma morgon imorrn, vilket jag inte alls hoppas på...

Kommentarer
Postat av: M.

Näe de är inte dåligt inte ^^,

Vi hyr de än så länge bara :)



Ja de är så skönt! :)

2009-10-15 @ 07:04:33
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej ! Ja, det finns typ inge värre. Så omoget. Kommentaren köper jag men då kan väl personen iaf stå för det hon skriver. Kan man tycka. Du går in på http://www.Whatsmyip.org och skriver in ip-numret där, så det du vart det kommer ifrån, men vill du veta vem som äger det får du gå in på Whois/DNS. Ja men det hoppas jag. Pussa sötknoppen från mig ! :P

2009-10-15 @ 11:48:20
URL: http://veronicalina.blogg.se/
Postat av: Emma

Glad för hans skull.. Tss...! Du hade nog själv velat ha dom pengarna ;) Jag hatar lotter speciellt triss då jag gav bort en som egentligen var min... Käringen vann 100.00 och var även hon med i tv:n.. Grrr!



På tal om annat, så drömde jag inatt att jag åkte och hälsa på dig. Haha.. Hur kan man få till såna konstiga drömmar.. fast det konstiga var inte det utan att ni hade ingen el alls i huset haha

Kramar

2009-10-15 @ 12:14:22
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Idag är vi hemma, kan knappt ta mig ur sängen så lite svårt att lämna på dagis oxå.. :-o Men men.. hon är så snäll och sköter sig själv så gott som så d är inga problem!! Ni då??

2009-10-15 @ 12:14:53
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0