Pop-tröjor

Jag slank in på Polarn & Pyrets hemsida härom dagen, där jag som vanligt hittade en massa åt Albin. Dom hade nu även lite rea-priser på vissa plagg. Jag påtade iallafall ihop en liten beställning, som blev mindre och mindre och till slut bara blev två tröjor och som till slut blev ingenting. Kände att jag inte hade tillräckligt på kontot för tillfälligt, och dessutom så är nästan jag i ännu större behov av några nya plagg än Albin. Även om han verkligen också skulle behöva lite kläder.

Gillar bland annat dessa två




Kommentarer
Postat av: Myran

Haha, så gjorde jag också när jag var inne på po.p´s hemsida!

2009-10-02 @ 19:13:09
URL: http://zebramyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0