Frisyrer

Jag funderar på frisyrer och hårfärger. Känner att jag skulle vilja göra något annorlunda, lite drastiskt, en liten "makeover". Så har jag dock kännt flera gånger förut och ändå har det blivit ungefär samma. Det beror på att jag blir feg när det väl gäller. Men det tåls att grubbla på.
Jag har funderat på att kanske klippa mig ganska mycket och färga mörkt igen, kanske i någon röd nyans. Men vi får se, det vore roligt med någon förändring. Så det syns att man gjort något. Det svåra är att det inte finns någon frisyr som jag passar i, jag är en sån som ofast har uppsatt.
Sitter och kikar på nätet, men jag tycker inte att det finns så bra utbud.
Så - Kort, halvlångt eller långt? Page eller någon annan frisyr? Mörkt, ljust, brunt eller rött? Lugg eller inte lugg? Vi får se!

Tänkte iallafall visa några frisyrer här, som jag kanske skulle kunna tänka mig. Jag vill gärna klippa lite kortare, page typ. Men det värsta är ju att jag t.o.m blivit knubbig i ansiktet, vilket jag inte var förr. Och då kanske man ser ännu större ut med en sådan frisyr? Jag vet inte. Men skit samma, man måste ju förnya sig någon gång. Vad tror ni, ni som känner mig framför allt? Jag blir galen, och kluven!

Med dessa bilder menar jag bara frisyrerna, inte hårfärgerna!





Jag hade några fler bilder, men dom gick inte att lägga in av någon anledning...


Kommentarer
Postat av: Amanda

vad kul med minimakeover! Det skulle jag med vilja göra. :)

Dessa frisyrerna är jättefina. Den sista är ju lite tuffare än dom andra två. Men dom är ju klippta på ungefär samma vis.

Go for it säger jag!

2009-10-09 @ 15:20:00
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag tror du skulle bli jätte söt & fin i page :)

2009-10-09 @ 15:58:16
URL: http://barakam.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Korta och snygga frisyrer!! Ska ev oxå göra en minimakeover, har en killkompis som behöver hårmodeller.. :-o Ha en bra helg!! P.s ny tävling hos oss ;-)

2009-10-10 @ 09:58:03
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Emma

Do it! Håret växer ut igen, lovar! Jag hade hår till rumpan innan, men förra året klippte jag av det. M var hysterisk haha :) Du kommer inte ångra dig och du lever bara en gång :)

Kramar

2009-10-10 @ 12:45:52
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Annette

Jag tror du blir fin i vilket som :) men satsa på att försöka rama in ansiktet, det är fint. Jag gillar Eva Longorias frisyr på bilderna.

Kram

2009-10-10 @ 14:20:23
URL: http://www.aninette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0