Derbymatch

Tidigare ikväll så fick jag som sagt hem mitt paket, så nu sitter jag här i mina nya plagg som passade väldigt bra. Gör som mest ingenting. Men jag har satt ihop den ena lampan som ska vara i hallen, och den är väldigt plastig, vilket det var flera som skrev till mig. Men den blir nog ganska fin ändå när den hänger och så var den ju billig. Jag la även på överkastet och kuddarna på våran säng och det blev genast mycket trevligare. Takkronan får jag ta tag i imorgon, en sak i taget...

Tommy gick över till sin pappa för att se hockeyn ikväll och han fick ju se en bra match, derby dessutom. Modo vann med 5-4 mot Timrå i övertid. Jag gav Albin flaskan halv åtta eftersom han var väldigt trött, men tjurig som han är så fick jag hålla på i 45 minuter innan han sov sött. Men så jäkla söt och go han är, våran älskling!

Jag såg "Mammas pojkar" ikväll, vilket är hyffsat löjligt men jag kunde ändå inte sluta titta när jag väl hade börjat. Så knäpp är jag! Efter det blev det Lyxfällan, som är bra mycket bättre, det gillar jag ju! Men efter det tog det slut, fanns inget speciellt att se.

Och när Tommy kom hem ville han gå och lägga sig. Jag var hungrig som en gris eftersom jag inte hade ätit nånting sedan smörgåsen i morse. Så jag ställde mig och gjorde nudlar så här vid tio-tiden, det var skönt att få något i magen. Nu ska jag snart pissa och gå och lägga mig, invänta skönhetssömnen som brukar ta några timmar att hamna i.

Imorgon har vi lite att göra. Städningen i den andra lägenheten blev aldrig gjort idag eftersom vi gjorde en massa annat, så det får jag ta tag i imorgon istället. Även lite småpyssel här hemma såklart, vi måste bland annat fortsätta tvätta. Så nu sätter jag punkt här...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Annette

Vad roligt att höra att väggen blev så bra! :)

Ni verkar verkligen ha saker att göra hela tiden, sånt tycker jag är skönt. Jag längtar så efter att få se lägenheten. Har ju hört massa skvaller om hur enormt fin den är ;)

Kram

2009-10-09 @ 10:38:23
URL: http://www.aninette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0