Utan internet!

Ja vi är utan internet och det är för jävligt. Vi har mobilt bredband, ett sånt där litet stick. Det har nu gått sönder och jag vet inte hur vi ska lösa det. Vi är ju bundna till detta ända till Juli månad och vill ju inte sitta och betala på nånting om vi inte använder det. Men ett nytt sånt modem kostar ganska mycket, iallafall en summa vi inte har råd med just nu. Men vi får se! Då vet ni iallafall varför jag inte bloggar. Nu har jag ganska nyss lagt mig i sängen och får nöja mig med mobilen. Sedan blir det att stirra i väggar och tak tills man somnar... Imorgon väntar första dagens inskolning hos dagmamman och det ska bli roligt. Spännande om inte annat. Hoppas bara att Albin är pigg och på bra humör imorrn bitti, klockan 9 ska vi åka dit. Han fick bada ikväll så han är ren och fräsch. Han fick även leka en massa med sin favorit Kajsa. Hon & Jim var här och hälsade på oss och det är alltid uppskattat. Albin somnade klockan 21 ikväll, nöjd efter dagen med lek och bus. Efter det låg jag och Tommy framför tv:n och såg Söndagsfilmen "Shooter". Den är riktigt bra, vi har sett den förut men kom inte ihåg så mycket. Det är iallafall en film att rekommendera till er som ännu inte har sett den. Men nu ska jag lägga ifrån mig telefonen och så är det bara att hålla tummarna för en god natts sömn för oss alla. Lilla hjärtat vaknade nyss och ligger bredvid mig. Jag tycker synd om Tommy som ska upp vid 3-tiden! Jag vet inte ens om han sover än. Nu säger jag godnatt, och så får vi se om jag uppdaterar nånting imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0